پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118014
توزيع کارت شرکت در آزمون سراسري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1858

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اطلاعيه سازمان سنجش در رابطه با تاريخ، نحوه پرينت کارت و برگ راهنماي شرکت در آزمون و همچنين محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسري سال ?? که بر روي سايت سنجش آموزش کشور قرار گرفته و فردا دوشنبه دوم تيرماه نيز در نشريه پيک سنجش منتشر مي‌شود.

بر اساس اين اطلاعيه، کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي پنج‌گانه و برگ راهنماي آزمون از امروز يکشنبه اول تير ماه تا چهارشنبه ? تير ماه براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

تمام داوطلبان متقاضي براي پرينت کارت بايد در زمان تعيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سريال کارت اعتباري ثبت‌نام (?? رقمي) و شماره شناسنامه يا شماره پرونده و کد رهگيري ثبت‌نام (?? رقمي) و نام و نام خانوادگي و کدملي يک نسخه پرينت از برگ راهنما تهيه کنند.

داوطلباني که در ? يا ? گروه آموزشي متقاضي شدند بايد علاوه بر پرينت کارت شرکت در گروه آزمايشي اصلي براي پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي دوم يا گروه‌هاي آزمايشي دوم يا سوم نيز اقدام کند.

آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه آزمايشي علوم رياضي و فني در صبح و داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج شنبه پنجم تير ماه، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه و داوطلبان گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي در بعدازظهر جمعه ششم تيرماه ? و گروه آزمايشي علوم انساني در صبح شنبه هفتم تيرماه در ??? شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار مي‌شود.

چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات کاربري مورد نياز، موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون خود نمي‌شود لازم است با همراه داشتن کارت ملي يا شناسنامه عکس‌دار از روز سه‌شنبه ? تير ماه تا روز چهارشنبه ? تير ماه از ساعت ? صبح تا ?? و ?? تا ?? به باجه رفع ‌نقص حوزه ذيربط مراجعه کند.

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبان‌هاي ‌خارجي‌ بر مبناي‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلي‌ آنها در اطلاعيه درج شده است.

مرجع : خبرگزاري فارس



به همراه داشتن پرينت کارت آزمون و اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکس‌دار در زمان آزمون الزامي است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html